kvällen o dagen

Tjeena folket! Igår efter att jag kom hem från skolavslutningen så chillade jag bara och var helt rastlös, strax innan 8 på kvällen så gick jag och mötte en kompis och hennes syskon. Vi gick ner bakom kultan för det var där allting var. Man kunde åka speedway, måla graffitti osv. Vi snackade med lite folk och gick runt lite överallt på stan och vid halv 12 gick vi till bion för då skulle vi se på "divergent" (de var gratis för alla hehe) och den slutade vid ungefär 2 typ. Jag var kvar en stund och pratade med danny och sanna, men sedan skulle danny hem och en stund senare gick sanna med och sedan kom min mamma och hämtade mig. Kom hem vid typ halv 3 på natten och gick och la mig typ en timme senare. Kvällen igår var verkligen helt jävla awesome, vill bara gå tillbaka till det nu, shiiiiit!! Jag skulle följa med min pappa till Växjö idag, försov mig så gjorde iorning mig på bara 10 minuter typ (rekord typ!!). Först var vi vid stan och kollade, sedan gick vi och åt på en kinaresturang och sedan åkte vi vidare till Grand Samarkand och kollade i affärer. Jag var inne på Carlings och då såg jag en sjukt snygg skinnväst. Min pappa var så snäll och köpte den till mig!<3 Den kostade egentligen 800-900 kr men det var sjukt stor rea (50% på ALLTING). Önskar att jag hade köpt fler saker där, hahaha måste tillbaka snart igen för det var så jävla mycket saker jag ville ha därifrån. Sedan var jag inne på New Yorker och där var det också sjukt stor rea och där köpte jag en tröja och sedan köpte jag bara några hårband. Kommer bilder på bloggen någondag! Sedan åkte vi hem och nu gör jag typ ingenting, haha <3 Är så sjukt shoppingsugen just nu, vill typ ha allting jag ser!!

Kommentarer
♡ Hanna Andersson ♡ säger:

Sv: Vaaaa, en säsong 7 också?????
Hmmmm, alltså det är så svårt att säga. Jag har alltid trott att typ Ali var -A, eller Ezra... Men nu har man ju fått reda på vad dom ''är'', och Mona vet jag inte riktigt vad hon är, hon är ju inblandad om/ med något. Det är något med Melissa som gör henne misstänkt till något också, men jag vet inte riktigt vad... Jag tror nog inte att hon är -A kanske... Jenna vet jag inte riktigt med, hon var med mycket i början av serien men liksom nuå senaste tiden har hon inte varit med så mycket och då känns det lite konstigt om hon skulle vara -A. Alltså det känns som om alla är inblandade men kring vad vet jag inte riktigt hahahha... Hur tror du att det är då?? :D

2014-06-14 | 19:23:06
Bloggadress: http://hannabieberandersson.blogg.se
Denise säger:

Fin du är! :D

2014-06-17 | 15:53:28
Bloggadress: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback