SOMMARLOV!!

(min skolavslutningsoutfit och en egopic hehe) 
 
Nu har jag sommarlooooov!! Det känns så jäkla sjukt asså, 7:an har verkligen gått skitsnabbt. Till hösten börjar jag 8:an som är det jobbigaste året (om man ska tro på vad alla säger) och det känns helt galet. Men innan jag ska tänka på plugg så ska jag bara njuta av över 2 månader med sommarlov!! ^^ Hoppas verkligen sommaren blir helt underbar med mycket sol och helt fantastiska vänner! :D 
 
Vi skulle vara vid våra hemklassrum 8:05 idag och då bara var vi där och pratade lite, sedan typ 20 över 8 gick vi ut och då tog vi lite bilder på hela klassen, och sen några bilder med bara alla tjejerna. Vid halv 9 gick vi in i idrottshallen och satte oss på stolarna som var utplacerade (man satt i rader med sin klass) och sedan började dom sjunga och dela ut olika saker, bla till någon som fått A i alla ämnerna osv. Det slutade vid typ halv 10 och då gick vi till våra hemklassrum och fick glass och sedan sa vi hejdå och alla kramades. Vi slutade vid 10 ungefär och då började SOMMARLOVET! Jag var kvar i skolan ungefär en kvart och pratade med lite folk och väntade med min kompis på hennes buss. Vi skulle egentligen varit idag men hon skulle hem först så vi ska vara ikväll istället på festen. Kommer bli sjukt kul! :P 
 
Hoppas alla får ett sjukt bra sommarlov nu!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback