dagen

Vi hade egentligen fridrottsdag i skolan idag, men jag skippade det för jag orkade verkligen inte med det just nu. Så istället kollade jag på några avsnitt utav The Big Bang Theory och slappade. På eftermiddagen så åkte vi till Växjö där min kusin hade studentfest, och jag kom hem precis. 
 
Imorgon har jag skolavslutning. Känns sjukt weird att det redan är sommarlov (om bara några timmar). Känns som det var någon vecka sedan som jag började i 7:an och började på en ny skola, haha.Tiden har verkligen gått sjukt fort. Efter skolavslutningen imorgon ska jag antagligen vara med en kompis, och sedan på kvällen ska vi på fest, ska bli kul! :p sjukt trött nu så godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback