dagen och gårdagen

Igår så hade vi våra sista lektioner för denna terminen, eller det var ju inte direkt vanliga lektioner för vi fick bara reda på betygen i vissa ämnen och städade våra skåp osv. Först så var jag typ helt skitglad och helt weird, men sedan så bröt jag bara ihop. Allting som har hänt på sistonen blev bara för mycket. Skakade och grät, trodde aldrig att jag kunde bli så, blev nästan "rädd" för mig själv. Hade 2-3 lärare och min bästavän som var där och snackade med mig, och sedan fick skolsköterskan köra hem mig för dom tyckte inte att jag skulle vara kvar i skolan. 
 
Idag hade vi klassdag. Först så gick vi till riunen, där lekte vi och fikade. Eller jag var inte med och lekte, men satt och kollade på när vissa fick ägg på sig för dom hade tävlingar och en av dom var att 2 personer skulle kasta ett ägg till varandra och backa för varje gång tills ägget gick sönder. xD Sedan gick vi tillbaka till skolan och då var det lunch och sedan gick vi till fritidsgården som ligger precis brevid skolan. Man fick gå hem tidigare idag med, ca 1 1/2 timme. Har kollat på några avsnitt utav The Big Bang Theory och lyssnat på musik. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback