-

Igår åskade det och spöregnade här hos mig, fast tycker det är mysigt när det regnar och åskar så det spelade ingen roll för mig. Tyckte det var skönt att slippa värmen och solen, pallar knappt det längre, haha. Vi drog ut alla sladdar till TV:n, datorer osv. Så jag var mest inne på ipaden och sånt. På kvällen slutade det att åska så jag och mamma åkte ner till affären och handlade lite och när vi kom hem kollade på vi på film, Pitch Perfect. Kommer väl antagligen göra ett inlägg om filmen någon dag. 
 
Idag är det lite molnigt ute men det regnar och åskar inte som det gjorde igår. Men ändå är det riktigt varmt. Jag sorterade bland mina skor innan och fick slänga några styckna, bland annat mina favorit skor, höhö :(( Det var ett par svart/röd rutiga Vans som är skitsnygga, men dom hade gått sönder. Det var även ett par sneakers som jag fick slänga för dom var också söndriga, har använt dom skitmycket sedan jag köpte dom förra sommaren. Synd att jag fick slänga båda mina favoritskor samtidigt. Nu har jag mest platåskor och vanliga svarta och vita tygskor, måste köpa nya sneakers och vans snart, dom är ju så bekväma och snygga, haha. 
 
Tog lite nya bilder igår också, äntligen. Bara varit arkivbilder på mig eller inga alls det senaste. Idag ska jag nog inte göra något speciellt, kanske gå hem till pappa och brorsan, eller typ kolla på filmer och serier. Gjorde några inlägg innan också. 
 
Har det åskat och regnat hos er också? 
 
 

Kommentarer
Sofie♥ säger:

Det kom en lite liten regnskur hemma hos mig idag, men sen har det bara varit molningt men väldigt varmt idag! :)

2014-07-27 | 17:34:09
Bloggadress: http://sofieiistheking.blogg.se
Sarah säger:

Tråkigt o behöva slänga sina favvoskor :(
Otur att båda gick sönder samtidigt :/

2014-07-27 | 19:34:32
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
Pauline säger:

tycker också det är mysigt med åska och regn :)

2014-07-28 | 07:34:20
Bloggadress: http://lillafrokenhurtig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback