listaaaaa

 Jag heter Felicia Christensen.
Jag är för tillfället i vardagsrummet. 
Jag är bra på att göra klart saker i sista minutern typ.
Jag tycker inte om värmen som har varit i sommar.
Jag är dålig på typ alla ämnen i skolan.
Jag gillar när det regnar, mysigt!
Jag älskar musik, serier, pengar :X 
Jag föredrar att vara med några få personer istället för en hel grypp människor.
Jag tycker om trevliga personer.
Jag är beroende av tuggummi, mobilen och hörlurar.
Jag har på mig en svart/vit känning.
Jag dricker ingenting just nu.
Jag lyssnar på Waves av Robin Schulz.
Jag är rädd för småkryp.
Jag önskar att jag var bättre på engelska, haha.
Jag är pinsamt dålig på engelska.
Jag är uppväxt i en liten håla i Småland, fast född i Göteborg. 
 

Kommentarer
fashion säger:

Svar: Tack så mycket!Förresten sjukt bar blogg :)
Kul att läsa inlägget :)

2014-08-05 | 15:51:40
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration
Anita säger:

Kul att läsa :-)

2014-08-06 | 07:18:35
Bloggadress: http://siliiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback