godmorgon

Igår runt halv 2 typ så kom Danny till den lilla hålan jag bor i. Vi gick runt lite överallt och hade tråkigt typ. Fanns verkligen typ ingenting att göra.(btw: när jag o Danny gick in på gulf så typ stirrade hon i kassan på oss hela tiden som att hon trodde vi skulle baxa saker, ahah) Och det var soligt och varmt, så fick ont i huvudet och hade varma kläder på mig så typ dog.Vi gick till campingen en stund och snackade lite med Amina och Anna, sedan var vi med Simon och några andra. En stund efter 9 skulle Simon och Danny hem, gick till pappa och brorsan och hälsade på och kom hem någongång runt halv 11 Då kollade jag klart på dom sista avsnitten utav The Big Bang Theory och några timmar senare försökte jag sova, men det är varmt i mitt rum så omöjligt att sova och är inte direkt trött heller. Så jag gick upp för någon timme sedan. skulle jag legat kvar i sängen skulle jag säkert somna om några timmar och då skulle jag vakna på eftermiddagen och vända dygnet mer än vad jag redan gjort. Lyssnar på Kent nu och är hungrig, fast mår bara illa av att äta på morgonen så får väl vara hungrig i några timmar till. 
Det jag ska göra idag är väl antagligen följa med mamma till affären och handla och skicka tillbaka paket från ställen jag beställt kläder på, som jag inte ska ha, haha. Min moster kommer i eftermiddag/kväll också. Väldigt intressant inlägg, javeet. 
 

Kommentarer
Emma Grann Fotografi säger:

Fina färger det blev på bilden :) Och TBBT är ju så bra!!

2014-08-03 | 07:51:12
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
jessy säger:

SV; Eller hur :D

2014-08-03 | 11:05:21
Bloggadress: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson
fashion säger:

Jag har samma sov-problem :/

2014-08-03 | 11:20:54
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback